Google+
Wersje językowe
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Artykuły
Balet, baletnica, taniec, ruch i energia czyli obrazy Hazel Bowman

Hazel Bowman- szkocka artystka-samouk, była pielęgniarka. Artystka tworzy swoje prace węglem drzewnym, pastelami oraz techniką mieszaną. Często używa techniki rozmazywania. Hazel Bowman tworzy obrazy impresjonistyczne. Artystka dąży do utrwalenia ulotnej, przemijającej chwili. Próbuje uchwycić ruch i nastrój chwili w trakcie tańca. Oglądając prace Bowman odnosi się wrażenie jakby postaci uwiecznione na płótnie rzeczywiście tańczyły, poruszały się. Artystka zawsze współpracuje z profesjonalnymi tancerzami (rosyjskimi, argentyńskimi i szkockimi tancerzami baletowymi).

 

Obrazy Hazel Bowman znajdziecie tutaj:

https://www.nkcraft.pl/pl/c/Hazel-Bowman/143

 

 

 

Nowe obrazy na płótnie - flaming, flamingi - obraz z flamingiem

W każdym tygodniu wprowadzamy do naszej oferty nowe obrazy. Dzisiaj zapraszamy Was do obejrzenia nowoczesnych obrazów drukowanych na płótnie, gdzie tematem przewodnim są flamingi. Flamingi modne są już od kliku sezonów, podobnie jak inne tropikalne wzory: liście palm, papugi, rajskie kwiaty. My oszaleliśmy na punkcie tego pudrowo-różowego ptaka, który kojarzy nam się z latem, wolnością i elegancją.

Jak w prosty sposób odmienić wnętrza? Polecamy, aby do wnętrz wprowadzić motyw dekoracyjny na ścianach: flamingi. Odpowiednio dobrany obraz może zmienić proste wnętrze w miejsce o szczególnym charakterze. Motyw flaminga można wykorzystać do wnętrz w różnym stylu. We wnętrzach o charakterze skandynawskim "ociepli" białe ściany, idealnie wpasuje się do klasycznych biało-szaro-brązowych pomieszczeń oraz do nowoczesnych wnętrz, gdzie będzie znaczącym akcentem.

 

Zapraszamy do zapoznania się z nowymi obrazami 

https://www.nkcraft.pl/pl/c/Flamingi/142

 

 

 

 
Reklamacje i zwroty

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

8.1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

8.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

8.1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres  Zielone Zacisze 1/220 03-294 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@nkcraft.pl.

8.1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

8.1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

8.2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego

8.2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres  Zielone Zacisze 1/220 03-294 Warszawa lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@nkcraft.pl

8.2.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

8.2.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

8.2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl